BMW Service Inclusive til motorsykkel
Med BMW Motorrad Service Inclusive blir det både enklere og billigere å være eier av en motorsykkel fra BMW.
BMW Service Inclusive kan kun kjøpes i forbindelse kjøp av ny eller brukt BMW-motorsykkel hos en sertifisert BMW-forhandler. BMW tillater med andre ord ikke lenger at man bestiller service-avtale i etterkant.
Fordeler med Service Inclusive:
- Originale BMW Motorrad-deler
- Original BMW Advantec motorolje av høy kvalitet
- Total kostnadstransparens og beskyttelse mot uventede prisstigninger
- Økning i annenhåndsverdi
- Gyldig i alle deltakende land over hele verden
- Overførbar til ny eier ved salg
Når du kjøper pakken, blir informasjonen tilgjengelig umiddelbart i BMW-systemene. Du trenger ikke tenke på dokumentasjon, medlemskort eller lignende. Alle autoriserte forhandlere/verksteder vil automatisk se at sykkelen har en gyldig kontrakt når de søker opp kjøretøyet, du trenger med andre ord ikke å utføre servicen hos MCO.
Avtalen gjelder i 3 år eller til kjørte 30 000 kilometer. Det finnes også egen pakke for 5 år (kontakt din mc-selger for pris).
BMW Motorrad Service Inclusive-pakker er "knyttet" til motorsykkelen slik at eventuelle gjenværende servicefordeler kan overføres til en ny eier.
Eksempler på kostnader som ikke dekkes: Justering av ventilklaring (hvis nødvendig under service), slitte dekk, slitte bremseskiver / bremseklosser, drivkjede eller kjedehjul, kjølevæskeskift eller etterfylling.
Service utføres i henhold til de offisielle serviceintervallene. Service som du ønsker utført mellom eller utenfor de offisielle intervallene, dekkes ikke.
Kostnader betalt for BMW Motorrad Service Inclusive kan ikke refunderes.
Litt avhengig av hvilken sykkel du kjører, kan du forvente at følgende gjøres:
- Første 1.000 km service
- (Front) gaffeloljeskift
- Giroljeskift
- Utskifting av tennplugg
- Skift av bremsevæske
- Bytte av luftfilter
- CVT-beltebytte
- Arbeidskostnader
- Avhending av olje og deler
- Ekspert oljefilterskift
- Skifte drivstoffilter
Eksempler på motorsykler basert på antall sylindre:
- 1-sylinder: G 310 R og G 310 GS
- 2-sylinder: F 650/700/750/850/900 GS
- 4-sylinder: S 1000 RR, S 1000 R, M 1000 R og S 1000 XR (NB! Gjelder ikke M 1000 RR)
- 6-sylinder: K 1600 GT/GTL/Grand America
- Boxer: R 1250/1200 GS, R 1250/1200 GSA, R 1250/1200 RT/R/RS og R nine T.
- Merk at R 1300 GS er eget alternativ
- Big Boxer: R 18
- E-scooter: CE 04 og CE 02
- Midsize Scooter: C 400
- Scooter: C 650